22/02-12

En vecka senare och jag är här igen! Lol. Nej men, vad har jag gjort för någe? Gått i skolan, varit med min älskling och bara tagit det lugnt. Helgen bestod av att dra ut i fredags, var jävligt kul förutom att dra hem en waisted Alphie.. Haha. Lördagen åkte vi hem till honom, jag laga middag till min bakisman, kolla jackass3D klockan halv fyra på morgonen, så jävla kul den var! Hah. Midgetfight♥ Söndagen gick vi och bowla med Niklas och Limpish, dock har ju jag inte spelat sen jag gick i femman typ lol så jag lyckades med att släppa klotet fel hål (typsikt mig), dra ner den i rännan (?) 8593 gånger och förlora. Haha! Men helgen var mysig iaf! Och igår firade jag och Alfredh 2 månader! Men det ska firas imorgon! Woop.
Nu har jag precis tagit en efterlängtad dusch, har ju stunkit apa i år, och ätit asgod middag. Nu blir det att plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0