15/02-12

Igår var väl inte bästa dagen i mitt liv, orkar inte berätta allt men min pojkvän hann inte träffas och gå ut och äta, för han var inte klar med städningen (mäklaren kom nu imorse och skulle ta bilder), jada jada. Iaf! Så vi ska ses efter skolan och jobbet, möjligtvis bowling? bio? Haha, eller vad han nu sa, och sen äta. Sen hoppas jag att vi kan sova hos någon av mina parentso. Men mina föräldrar är ju lite "aaapppappap, inte vardagar ha ha!", säkert bara mina som är så. Lovely.

Nog om det! Nu sitter jag här, färdigsminkad och vrålhungrig, ska gå ner och äta nåt, och om bara några minuter kommer Paulinki. Sen far vi till skolan för att äta lunch, hihi chokisar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

re: Tack så mycket! :)

2012-02-15 @ 15:12:07
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Mary

Sv; Tack, hoppas du provar att göra egna geléhjärtan själv ngn dag!

2012-02-17 @ 21:56:10
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0