Massa skor i hela hallen, folk vid fläkten som röker


Så här ser jag ut ikväll! Tog min rosa topp iaf, och min rosa klocka. Uuuh matcharN. Fett peppepep. Var tidigare irriterad på mitt bajshår för de kändes fett fett (höh) efter jag duschat. Hatar när det blir så, har för mycket balsam i )): Jaja okej okej i-landsproblem. Nu har jag precis ätit middag och nu ska jag fara iväg till min kusins lägenhet som jag lånar lite medan hon och släkten är borta i Grand Canaria (fuuu), där jag och mina gullvippor ska föra lite, och sedan iväg till Madde och Alex. Hoppas min älskling kommer senare, saknar honom ):
Ha en bra lördag allihopa! woooppp

Kommentarer
Postat av: alexandra

re: men du, detsamma! Galet söt.

2012-02-13 @ 23:30:43
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0