Sunday

Sov över hos Paulina igår med Fillan. Kolla tv, äckliga fjortisvideobloggar, åt chips och naturgodis och prata skit. Gött! Sen vid 11 idag mötte jag min moster för att besöka min praktikplats (=hennes jobb), jag ska praktisera där i 5 veckor på ett gruppboende med funktionshindrade. Alla var jättegulliga och visade mig runt. Så det ska bli kul! Börjar efter lovet (aaahhh lov♥). Efter att jag var där åkte jag och mötte Paulina i centrum och gick runt, köpte en jättefin klänning (tack vare mami) och smink. Mucho good! Åt god kyckling sallad som min blume bjöd på.
Nu ska jag börja packa inför fjällen, jag och familjen ska vara där tis-lör, kommer sakna min älskling :( Men men, det kommer bli kul och åka i backarna iaf! Var rätt längesen faktiskt. Pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0