Knitted


Hitta tre jättefina stickade tröjor på chicy.se, skulle inte tacka nej!

Dessa tre dagar har jag varit ledig från skolan, blir lite tråkigt efter ett tag haha. Sitter ju bara och rullar tummarna. Just nu lyssnar jag på timbuktu och äter min low calorie bar som jag fick gratis på centralen igår, höhö. Har bara tagit det lugnt idag, ätit sen frukost, gråtit till min favoritfilm moulin rouge, varit ute med hunden och kollat mer tv. Ikväll kommer de vara fullt hus, de är redan de, min lillebrors två kompisar är här, som ska sova över. De ska bli kul :))) Får se om Alfredh kan träffas ikväll, så slipper jag vara här haha. Nu ska jag fortsätta min tråkiga fredag. Adiosss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0