12/02-12


Heta brudar med obligatoriska toalettbilder från igårkväll. Älskar Fillans sexypose när hon kissar ♥

Så ja, igår då! Det var najs, härligt folk, och så fick jag träffa Alex igen som det var ett tag sen jag träffa! Men fan. Vi körde på, typ bara vi tre på dansgolvet (som vanligt) haha. Men det var najs. Blomman fick haff och jag och Paulina började gå därifrån, gotta love the way home!! Så mycket snö, så mycket väntetider, iskalla och blöta fötter som bara väntar att få bli varma. Haha åh, det var heaven när vi kom hem. Men innan så sprang vi in på macken och köpte pizza, ostbollar och cigg ♥ Det mätta vi oss gott på i soffan när vi kom hem. Sen hopp i säng vid 4. Vi gick upp före 12 haha och gick och köpte donken, aaaah kärlek. Kolla film och bara chilla.

När jag kom hem så la jag mig i ett efterlängtat bad och bara njöt haha. Så skönt. Snart blir det hemmagjorda semlor, kontoret (Ove Sundberg♥) och Wallander! Precis vad jag vill ha denna söndagkväll. Och på tisdag får jag äntligen träffa min älskling! Alldeles för lång tid har det gått :( Men nu får ni ha det så herlich denna söndagkväll, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0