09/02-12


Kom för ett tag sen hem från stan där jag var med Felicia och Paulina. Vi åt lunch på sandy's och sen far Fillan iväg för barnvaktsjobb! Och jag och Pål gick till "Game" för att köpa en liten alla hjärtan dagspresent till min Alfredh. Sen gick vi på bio och såg på "En gång i Phuket". Så jävla bra haha! Den rekommenderas japp japp.
Och älskling vann budet på lägenheten! Så i mars flyttar han in! Och jag smyger med. Sen flyttar jag nog in på riktigt när jag skaffar jobb och tagit studenten. Åååh, så jävla kul ♥
Nu ska jag städa lite, woppp, och sen äta lite middag! Pusss.

Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Foto, ADD & Vikt

kikar in och önskar den en trevlig helg :)

Hoppas allt är bra denna soliga Fredag

2012-02-10 @ 14:40:57
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0