19 september

Idag fyller jag 18!! Eller ah, nu är det en timme kvar tills min födelsedag är över men i alla fall. Jag har fått jättefina och charmiga presenter HAHA av Paula (hihi) och Fillan. Älskar att dom läser mig som en öppen bok haha. Åh. Fick fina presenter igårkväll också av min mamma och lilla släkt. Pengar, presentkort, plånbok, en cider haha, poncho och en tröja. Och idag hos pappa fick jag teorilektioner! Asbra. Jag är sämst på att plugga hemma. Så nu ska jag bara gå dit och plugga på som fan. Köra bilen ey med pappa. Sen ska jag kirra körkortet! Fick också en generös gåva av min farmor och farfar. Lite annat smått och gott fick jag med. Så nu jeflar ska här shoppas! : D
Nu ska jag prata lite med Alexandra och sen go to bed. Puss på er hipster ppl.

Kommentarer
Postat av: H a n n a W i l d

Grattis i efterskott! :}

2011-09-21 @ 23:53:26
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0