Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig

Gårkvällen blev av hos Nathalie där det var fest. Jag hade skitkul tills alkoholen tog över för mycket haha :c Kvällen tillbringades i slutet för mestadels på toaletten och i Nattas säng. Så jag ville bara hem. Blev lite bajs imellan och sen tillslut var vi hemma. Så denna lördag har bara varit seg, åkte hem med Paulina och Felicia och nu sitter jag själv i min säng och väntar på maten. Låg och titta på Trassel ett tag men somnade, blev väckt av att jag var tvungen att hjälpa till i köket. Tre-rättersmiddag väntar ♥ Haha. Hungrig som fabian. Och ikväll blir det alltså bara ta det lugnt framför tvn. Var längesen känns det som jag hade en lugn hemmakväll med fett. Hehe. Och imorgon vid 11 någongång på förmiddagen ska jag in och träffa Anneli, ska vara barnvakt åt hennes två döttrar. Två-tre dagar i veckan typ. Så det är ju jättebra. Dock vill jag bara få ordning på lite saker. Jag har så svårt att ha flera bollar i luften haha. Med skola, familj, vänner, jobb, pengar osv. Jag vill bara få det bra. Så jag börjar med att skaffa mig barnvaktsjobbet. Dock kunde jag haft det för längesen, men jag är så otroligt lat och orkar aldrig ta tummer ur röven och fixa saker, men nu så! Ha en bra kväll good lookins.


Kommentarer
Postat av: Anonym

rutten fylle lebb

2011-11-21 @ 14:15:30

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0