Forever alone


Hela lördagen har gått åt att städa mitt rum, och nu är det mysigt och fint. Julpyntet är också framme haha, så det blinkar i alla färger hemma hos mig. Nu fattas bara snön, where are you?
Idag skulle Andreas komma hit, men han blev sjuk så det får bli en annan gång :c Försökte få hem någon annan, nu när jag är ensam hemma haha, men inga av mina b-ruds kunde komma över :c Så ja, här sitter jag - forever alone. Eller jag har ju Pigge, min böghund♥ Haha. Men jag får väl sitta och se på film och äta chips. Men fan, nästa helg blir det ingen vit helg för mig! Har jag bestämt haha. Ne, nu blir det fatmode. Hoppas ni får en roligare kväll än mig! Peace ey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0