En utmaning

Varför började du blogga? I guess för att alla andra har en :PP Nejmen lite.. tidsfördriv tror jag. Nånstans att skriva ner saker som ingen annan bryr sig om typ haha.
Vilka bloggar följer du? Jag stalkar väl alla stora bloggare till att titta in på ett x antal mindre bloggar.
Vilken är din favoritfärg? Grön, marinblå och vinröd är la gött.
Vilken är din favoritfilm? Moulin Rouge och några andra filmer som jag inte kommer på vad dom heter he he he.
Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför? Jag vet inte, jag vill bara besöka massa olika platser. Upptäcka nya kulturer, maträtter och nytt folk. Och feeeeeeeeesta.
Jag ger denna utmaning till: Haha vi kör på Fillan och Pål, inte för att dom kommer göra den men whaevs c:

Fick denna utmaningen av syster min ey.

Kommentarer
Postat av: camilla

de fest!

2011-11-15 @ 21:37:23
URL: http://snowblinded.blogg.se/

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0