Sån där nyårslista

Ja om ca 24 timmar är det 2012, sicket år människor! Nej men ja. Så tänkte göra en sån där lista alla gör nu för tiden!

Hur har ditt 2011 varit?
Riktigt bra och riktigt dåligt

Blev du kär i år?
Ja.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Sparat pengar.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat så mycket pengar, varit så lat osv.

Vem har du umgåtts med mest?
Paulina och Felicia, Madde och skogåsfolket :ppP

Bästa minnet från 2011?
Peace and love!

Är det något du saknade under 2011 som du vill ha år 2012?
Resor och äventyr :pPP

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Båda, men kanske mest lugna hemmakvällar höhö.

Vem/Vilka saknade du?
Tanja och mormor.

Största misstaget?
Att jag nästan förlora mina vänner.

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Ja!

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Peace and love, mina vänner och Alfredh.

Har du några löften inför år 2012?
Att bli mer självsäker, kunna säga nej, inte ta mina vänner för givet, stå på mig, bli en bättre människa eller något haha.

Har du haft ett förhållande under 2011?
Nej.

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Öhm. Vanlig typ?

Var reste du nånstans?
Grekland.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Ta studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0