2 December

Ikväll blir det att vara hemma, chippa dippa :ppP Har verkligen lust att bara ta det lugnt i helgen, var ju ute i onsdags och det räcker (rutten..) typ. Och igår var jag på Saco-mässan, hittade rätt mycket faktiskt. Får väl ta och besöka och läsa lite mer om högskolorna. Örebros högskola tycker jag låter mucho intressant <:
Efter mässan följde Elsa, Paulina och Felicia med mig hem. Snacka bajs osv. Det var mysigt. Sen vart det bara jag och Elsa kvar, snackade massa om da childhood. Så det blev en liten nostalgikväll med att spela Rummel och Rabalder som vi alltid spelade när vi var små. 10 år gammalt spel typ med sämsta grafiken haha. Underbart. Men nu har jag varit duktig och städat lite här hemma och nu ska jag skriva en uppgift och sen ska jag fortsätta njuuuuta av fredagen. Sitter och lyssnar på dessa just nu c:




Stora trumman - Marcus Price & Loso

 

Ey Shuno - Ontario


Kommentarer

Kommentera inlägget här~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0